17.8.07

tänavakunstnikke eestimaal - >>fma<<

lugejat kindlasti huvitab, missugune on pargi tänava saaga 3/3, aga ei saa veel. selle asemel tiptop töö tartu uue kaubamaja bussipeatusest. sealt riia mäe poolsemalt küljelt siis. stiil on väga sarnane banksy omale, sisu poolest võiks öelda, et ka banksy on kasutanud mitmes oma töös gaasimaski. võiks mõelda, et see on soliidne viis/märk viidata, et saastatust on õhus liiga palju - sõitke vähem autodega. tootke vähem co2'te. põletage vähem korstnaid. jne...
ps. tegemist on ka esimese minu jaoks teadaoleva signeeringuga eestimaal (vt väike valge tähekombinatsioon, tiivad küljes ja puha >>fma<< ). kust ma tean? võin uhkusega tunnistada, et põrkasin teose autoriga täiesti juhuslikult (!!) kokku ja vahetasime paar lauset. varasemad signeeringud, mis eestimaal tabanud olen, on olnud pime oletus.
pss. tuhanded tänud liisajärvele, kes pildi mulle üle pildistas, kui ma tartust juba lahkund olin. minu poolt pildistatud sai päiksest liiga ära pimestatud. nii võib juhtuda, kui teed hommikusi tuure.


1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Taname huvitavat teavet