1.9.07

tänavakunst rulaparkides - seeria 3/3

see tuleb nüüd mitmete linkidega sissekanne. alustagem. peale seda kui ma olin parkinud ennast täna motel paradise'i ette ja endale aruandes, et mu masina kõrval istub autoteisaldamise märk vajutasin ma puldist miikmiik ja sisenesime muukiga poodi. lunastasin endale ühe mõnusa jaki firmalt vans. muuki kaunti ma ei jaksanud isegi pidada. läksin vaatama, mis seis autoga on. 15 minuti jooksul oli auto kadunud. ei ole võimalik, eksole! helistasin politseisse ja teatati, et numbrimärgiga xxx mihkel-eesti-eesti istub sundteisaldatuna paksu margareeta juures. normulks! muuk üritas mu suurt pahameelt leevendada ja kinkis mulle raamatu tänavakunstist - ma'claim finest photorealistic graffiti. muuk on nii kallis. ...aga päevakohast tänavakunsti stencil art'ist jagan ma pärnu rulapargist. vans nagu ka mõned sissekanded tagasi nimetat dc on urbanistlik ja stiilne tänavariiete bränd.

Kommentaare ei ole: