30.5.08

eestlane, venelane ja sakslane - teod. mitte see anekdoot!

ma tean. ma olen viimasel ajal aeglane nigu tigu. võib tunduda. things and stuff on minuni jõudnud. ...aga ööseti võtan homselt päevalt laenu ja teen väikse sissekande teost - tartu viimaselt tripilt - vanemuise tänava algus. ...küsimus - kes veel pani väiksena aiateod liivakasti servale jutti ja mängis teo-rallit??? mul olid joonel tavaliselt eestlane, venelane ja sakslane. aegajalt ma võtsin rohulible ja surasin mõnele tundlasse. poliitilistel kaalutlustel.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Suht selged jooned.

Teod on teema!

Sirla ütles ...

Teine oli veel. Ju siis ainult sakslane puudu.

Anonüümne ütles ...

palun midagi uut (:

tuuslam ütles ...

oi oi oi. kisa on majas. ...kohe tuleb miskit ;)

Anonüümne ütles ...

rahvas nõuab uut kraami !