4.5.08

je t'aime... moi non plus

täna natuke tänavakunsti võõrastelt maadelt. külastasin aastavahetusel pariisi ja sain sealt ühtkomateist korjata. küllaga oli mul enamus aega vaja tegeleda metroopiletiga informatsioonipunktis seistes ja seletades, et le problem, le problem, kuna mu lugupeetud ticket ei lasknud mind üle ühe korra metroojaamapulga alt läbi; igas võimalikus kohas seletades et je ne comprends pas francais; ülesaamisega meeletust armuvalust samal ajal kui iga nurga peal oli ainult armastus. raisk!; ja kindlasti oli mul veel hulgaliselt segavaid faktoreid, mis ei lasknud mul korralikult tänavakunstile süveneda. ...minu suureks pettumuseks ei suutnud ma leida ka ühtegi blek le rat'i tööd... aga midagi siiski... rue lepic'lt sensuaalne naisterahvas. kusjuures see on mõnedkümned meetrid kohvikust cafe des deux moulins, kus tehti amelie filmi :)

Kommentaare ei ole: