11.5.08

minu klassi tüdrukud

sobrasin oma londoni failides täna ja leidsin veel täitsa avaldamata stencil'it. brick lane'i totaalset slammikultuuri - jim cereal'i tööd. kusjuures, mis see OTP tähendab, ei loginudki välja - one time program (???). tüüp viitab oma nimele cornflakes'ide kausiga. päris cool. näiteks vaata ka siia. kutt minu leitud stencil'is on muidugist star trek'i spock. jälle üks seriaal, mida ma kunagi ei ole vaadanud. aga ma ostsin 90' alguses ohtralt star trek'i nätsu, mida ilmselt toodeti kuskil poola tehastes ja mis oli igatpidi mittetervislik ning kogusin star treki kleepse, mis nätsu ümber keeratud olid. ...samal ajal kui minu klassi tüdrukud kogusid ja vahetasid omavahel udupabereid. nüüd ma kogun stencil art'i ja minu klassi tüdrukud ilmselt ei kogu enam udupabereid...

3 kommentaari:

Siim ütles ...

Ma kogusin kunagi õllepurke. Ja siis korke. Nüüd joon õlut ja kogun uduseid mälupilte.

tuuslam ütles ...

see kõlab nigu epliku uus hitt! :D

Tõnis Hiiesalu ütles ...

epliku uus hitt on siin... http://youtube.com/watch?v=XG-3XqcXbbE