22.3.10

vaffanculo!

rooma väiketänavatel kolamine erutab tunduvalt enam kui sixtuse kabeli freskod, kus kaks meest panevad sõrmed kokku... sry, paavst! nurjatu noor campo de fiorist piazza navonale...

10 kommentaari:

halo ütles ...

muusjas, ma nimetan teie bänksiteaduslikku ajaveebi selle nädala ekspressis lausa eesti üheks parimaks! et nüüd oleks, mida oodata..

tuuslam ütles ...

ma loodan, et see on nali. no-no massimo attenzione! :)

halo ütles ...

see ei ole nali. aga see on ka väga umbmäärane viide. otsest viidet ei põle.. ei aadressi ega nime. ongi nii, et eesti ühest parimast bänksiblogist...

Anonüümne ütles ...

Vastasin @ttu-aadressile. Jutt kiskus veidi liiga pikaks, et siia postitada. Loodetavasti kasutate seda veel...

tuuslam ütles ...

halole - sel juhul ma olen põnevil. säilita mulle ka üks ökoloogiline :)

tuuslam ütles ...

anonüümsele - vastasin sel teemal mõned mõtted, aga minuni jõuavad teated, et Sul on postkast täis. ps. mu vastus ei olnud väga mahukas ;)

Anonüümne ütles ...

Tühjendasin tsipa.

tuuslam ütles ...

anonüümsele - saatsin uuesti teele. oioi kui palju kirjavigasid... aga ma ei jõudnud praegu parandama hakata...

Siim ütles ...

Näe, sul ka siin Anonüümsed figureerivad.

tuuslam ütles ...

ps. siim, võibolla see on see sama ananüümne, lihtsalt tal ongi selline nimi ;)