14.4.10

"nutan sulle jõe, alex lepajõe" helene vetiku särgi pealt, mida mul ei ole!!!

südamete teema tänavakunstis on täiesti omaette läbiv teema/sümbol ja mõne kunstniku visiitkaart. üks esimesi bänksisi, mida pildistasin - väga hea töö viimsis (tänaseks ammuilma kustutatud), mille ma sain juhuslikul möödasõitmisel ja siis kiiresti kisa tehes, et nüüd on KOHE peatust vaja... ma tean, et sellel tegijal on viimsis vähemalt kaks tööd veel, mõlemas südame-sümbol sees... pole siiani kätte saanud... no ja siis minu stuck-in-reverse eluperioodi lemmikbänksi...
aga allolev on taaskord roomast, mida ma ühe kiirtee ääres pildistasin - õues oli ammu pime juba ja närvilised itaallased sõitsid oma mikroskoopiliste sõiduautodega mu seljatagant 1 cm kauguselt mööda - niimoodi oli väga kehv keskenduda ja sättida - nii et sry kehva pildi pärast...

3 kommentaari:

halo ütles ...

üks väike parandus ka: Helene perenimes on ikka 1 T :)

tuuslam ütles ...

juba pealkirjas viga teha on ikka piin(D)lik küll. aga no mis ma ütlen selle peale... lemmikute nimesid teatakse ikka peast ;)

halo ütles ...

jah, nagu näiteks tuuslami erinevad nimed. kogu aeg peas :)))