25.5.10

vanaemaga ei tasu vaielda...

selle töö autor esineb bänksiteadustes juba väga mitmendat korda... tänaseks on töö täägijate poolt juba väikeste lisadega ...no ja siinkohal ma pean ütlema, et täägimine ei ole minu jaoks lihtsalt vastuvõetav kunstivorm. üldse! ...kuigi ma vaatasin eelmine reede suurima naudinguga siimu korraldatud välikino aegade inspireerivama filmi beautiful losers'i näol ja ma olen nõus, et ka täägimine on kellegi jaoks kirg ja ennastunustav nauding, siis sry - minu jaoks on see tobeduse tipp. samamoodi on näiteks stencil art mu vanaema jaoks sodimine ja huligaanide tegevus. mul on väga raske talle seletada, et tegelikult on see intelligentsete esteetide kunst...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

aga näiteks pommid? või pieceid? või muralid?

tuuslam ütles ...

sellega on nii ja naa... aga kõik mis on mõtestatud, on alati ok ;)