16.6.10

Samuel F. B. Morse

see ei ole tegelikult mingi igav stencil. kõik, kes on pioneerid olnud või lihtsalt lapsepõlves kalle blomkvistina maal vanaema juures naabrilastega sõda pidanud, saavad aru, et see on morsekood ;) ...vist üks väike kirjaviga või peaksin ma ütlema, et morseviga on kahjuks ka sees... aga mõte on kaval ;) ...lokatsioon - tallinna kesklinn


LISA: kel suurem huvi tänavakunsti vastu, siis tasub kiigata ka siia. aegajalt vaatan, et mu leiud on juba ammu ilma ära leitud...

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Näh, ma ei jõudnud õieti oktoobrilapski olla, nii et morsetunnid jäid ära :D

keit t.

tuuslam ütles ...

ma polnud ei pioneer ega ka oktoobrilaps, aga selle eest olin ma eriti kirglik kalle blomkvist! ;)

Anonüümne ütles ...

I would like to exchange links with your site tuuslam.blogspot.com
Is this possible?

tuuslam ütles ...

eee... who are you? what for?