10.11.10

objects in the mirror are closer than they appear...

vabandage, aga mu hip- ja pop- ja glämmkultuur on viimasel ajal väga kasinaks jäänud... rääkige mulle sisust? mina omalt poolt lisan, et stencil on ehitustegevust piiravatelt aedadelt tallinnas...

10 kommentaari:

halo ütles ...

ilmsesti austaja nikerdatud südamedaam. või siis mitte :)

tuuslam ütles ...

jaa. ootan huviga tänavakunsti kohta fakte elust enesest. ...hetkel on hüpotees, et tegemist on proua O'ga, mille vihistas öö varjus ehitusobjekti piiravale aiale proua K.

halo ütles ...

ja teine variant on see, et proua O on iseendast vaimustuses ja vihistas öö varjus end ehitusobjekti piiravale aiale.

tuuslam ütles ...

kuidas prouad O ja K olukora kommenteerivad? :P

halo ütles ...

ma usun, et huumoriga :))

halo ütles ...

sain värske kommentaari proua O-lt , et me olevat naljatilgad, mis ilmselt kummutab senised hüpoteesid.

tuuslam ütles ...

bänksiteadused on lahendamata... järelikult tuleb uusi hüpoteese luua...

hapnik ütles ...

kas ei peagi aru saama, millest Te räägite?

tuuslam ütles ...

sry jah. sellest loba on siin tõesti raske mõista - need prouad O ja K on isiklikud tuttavad. ja stencil'il olev naisterahvas on täpselt proua O nägu... kahjuks siiski ei ole tegemist proua O'ga ja minu suureks kurvastuseks ei oska ma hetkel rohkem seda stencil'it logida...

halo ütles ...

kurvastan kaasa.. südamest.