3.6.07

carmen nagu kass mitte lydia nagu koidula

no heihoo. peaaegu, et nagu päris bänksi sai tabatud lühikese jala tänava otsast. ma ütleks, et muuki telefon nokia teeb palju paremat pilti kui minu fotokas canon. ja muidugi peaaegu üks tund eesti aega kulus mul, et see sinihambaga oma arvutisse nagu ibm saada. olen nii tehnikateadlik.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

lühikese jala kõrgemasse otsa on tekkinud kellegi tundmatuks jääda sooviva naisterahva portree :) sobiks vastukaaluks sellele tundmatuks jääda soovivale surma portreele :P

tuuslam ütles ...

just, just... see tundmatuks jäädasooviv naisterahvas on mul muuki telefoonis olemas täitsa. olen viimasel ajal olnud kahetsusväärselt laisk... aga täna leidsin väga hea Mcdonaldsi gräfi ja sekka ka üks G.W.Bush'i gräfi. jääme lainele!

Rasmus ütles ...

miks selline väljend nagu bänksi?
Mind nagu häirib.

tuuslam ütles ...

bänksi kui väljen on UK geniaalse tänavakunstniku banksy järgi. see on põhimõtteliselt sama, mis gyproc plaadiga. tegelikult "gyproc" on bränd ja tootja. toode on iseenesest kipsplaat ja mitte kõik kipsplaadid ei ole gyproc'id. gyproc on lihtsalt üks tuntumaid. samamoodi siis ka banksy'iga - ta on lihtsalt kõige kuulsam. ja sealt ka bänksi, mida olen kasutanud täitsa tundmatute autorite tööde kohta. ...kui häirib, pole midagi teha. kahju ammu tehtud juba! ;)