2.8.07

hermese kannul

vana võlg. rääkides veelkord reklaamist tänavakunstis. tänavatelt ammu unustet NPNK rottkoer... tabatud mõned kilomeetrid pärnu suunas sõites keilasse suunduva silla alt. suhteliselt ootamatu reklaampind, esiteks on seal liiga pime ja teiseks ega maantee silla all väga ei peatu, et niisama ringi uudistada. lisaks rottkoerale oli seal veel üks vana reklaamleht kunagisele motomuusikalile "hermese kannul", mis pidi filmi "vallatud kurvid" ainetel olema. muusikalist vist lõpuks asja ei saanudki. ja samanimeline operett keelati ka kuskil '40ndate lõpul ära. nii et külm ja kakahäda hermesega.

5 kommentaari:

Madame D ütles ...

hei, sul on nüüd ka blogi, mul ka, äkki ikka mäletad veel mind, sa tegid mulle süüa mõned aastad tagasi, selle ajaga on palju muutunud, ma ei ole nüüdseks enam eestiski jne. elu, elu, elu.

tuuslam ütles ...

:))) muidugi mäletan. kuidas siis muidu. sa oled ju mu muusikamentor. väike armas grete-liis... elu, elu, elu... lippab teine nii et ei jõua järele joosta. eksole... mina möllan nüüd maju ehitada, insenerihakatis olen... aga bloog mul on jah uus. küll teistlaadi, aga ise olen hirmus rahul. tänavakunst on nii lahe teema. ...ps. aga uued muusikad mu elus on dj krush, blockhead, bonobo... niii heaheahea! või et canada? armastus on õhus ;) ...see on hea...tervitused eestimaalt. stay beautiful!!!

Madame D ütles ...

Canada jah, armastus tuli ja viis üle ookeani, mõneks ajaks, me oleme kaks kodutut, hüppame ühest riigist teise, elagu viisavabads :D Sellest ka mu blogi, kui ma eelmisel aastal siin käisin oli hullult tahtmine kõik hivitav kirja panna aga ei jõudnud, nüüd kui siin pikemalt olen on aega küll ja küll.
su blog on lahe!
tervitusi Montrealist!

tuuslam ütles ...

<3 <3 <3 ...nii armas. ma mäletan, me kunagi rääkisime ja siis sa juba olid nii armunud ja õhus... marc antoine (õige?) tegi sulle süüa ja... :) ...nagu mina, eksole. hahaaa... aga hoian enda su bloogiga kursis. eestimaa elab kaasa... kallikalli!

tuuslam ütles ...

hei. üks asi veel... kuidas canadas tänavakunstiga lood on??? :p