24.8.07

karnivooride diskriminatsioon

tartus, kroonuaia tänava plangult. võiks mõelda, et inimene on ka röövloom. ainult et pintsaku ja lipsuga.

5 kommentaari:

Kaspar ütles ...

http://www.epl.ee/artikkel/397396

Tseki seal lehekülje keskel on üks pilt liiklusmärgi-partidega. Kas haakub ka teemasse?

tuuslam ütles ...

ohooo. keda me näeme?!? :))) tere sõber! ...eksole, inimesed tegelevad ikka igasugu sõgevahvate asjadega. ma parasjagu olen autopesus ja naersin siin kõva häälega kiigemäe küsimuste sildi pihta. ootesaalis tekkis seepeale piinlik vaikus. ...aga vastuseks sinu küsimusele...siis see liiklusmärk haakub teemaga perfoormäns ;) ...stencil art'i kui sellisega mitte. aga vt. näiteks siia (http://www.banksy.co.uk/outdoors/horizontal_1.htm) , maailmakuulus banksy möllab ka liiklusmärkide ja muu inimeste tähelepanu tõmbamise särgivärgiga (riputab salaja esindusmuusemidesse oma visioone mona lisast jne...), mis kuulub urbanistliku kultuuri juurde. ma olen vaimustuses.

Kaspar ütles ...

Tere-tere Eneli! Selle stencil arti kohalt - sa avasid mu silmad täiesti uuele maailmale... Päris fänn ma veel pole, aga proovin asjadega kursis olla. Ja seda läbi sinu suurepärase blogi loomulikult ;)

Ole tubli ja tulevaste kohtumisteni!

tuuslam ütles ...

ahhoi. milline lubamatu viga?!? aga asume kohe meeleparanduse teele - grattis på födelsedagen!!! ...ma mäletan aastal 2003/4 suvel me käisime su sünnal pellole r/b eksamit tegemas (sa said veel viie otseloomulikult). ja siis ma pärast tõin sulle õlle koos lillega. aga seekord ma üritasin rootsi keeles õnne soovida. ringiga a tähte tegin täna pool hommikut :)))

Kaspar ütles ...

Tack så mycket! (Mulli kopisin sinu pealt)

Miks ma ei mäleta seda õlle ja lille... see tuli paraja shokina :D Õlle portusse ja koolipäev jätkus :))) Vahvad ajad olid, kui nüüd meenutama hakata.