16.5.08

tuuslami külalisesinejad, osa I - tänavakunst jerevanist

mul on siin küll põhimõte, et kõik publitseeritud tänavakunst tuuslami kogumikus on minu leitud/pildistatud, kuid ma nüüd teen väikese erandi, sest on igast eksklusiivvärki laekunud toredatelt sõpradelt. bänksid jerevanist. seda ei saa ju niisama sahtlisse jätta. arutluse all on olnud ka tütarlapse tegevus seinal:

  • tõmbab piimahambaid
  • neelab hambaniiti
  • venitab nätsu pikaks
  • harutab särki seljas
  • võtab raagus sõnu suult
  • ...?
[pildistatud/leitud by birgit@armeenia_maikuu'08]

9 kommentaari:

Tõnis Hiiesalu ütles ...

definetli näts

Anonüümne ütles ...

neelab uuri koos ketiga.

tuuslam ütles ...

mulle nii meeldib, kui keegi kommenteerib :))) aitähaitähhhh!!!

JK ütles ...

AAAAAAAA!!

tuul* kunagi rääkis mulle su plögist, siis uurisin seda natsa ja unustasin kohe aadressi ära. nüüd siis taasavastasin, fakjess!

*pildistas meriväljal mu fotokaga sulle ühte asja, ei teagi, kas see sinuni jõudis, näe --> http://i110.photobucket.com/albums/n85/jarmo_k/trsh.jpg [jaja, põhimõte, tean-tean, ma niisama näitan]

[sa põhjala? ei?]

aa muide. kui käisid banksy-tuuril, raamatu järgi, siis kas sa ei leidnud neid asju üles, kuna su orienteerumisoskus on allapoole igasugu arvestusi või on nad lihtsalt linnapildist haihtuma löödud?

muide ma arvan et fuck su päristöö ja pühenda end rohkem meie lõbustamisele / harimisele! :D no tõesti, tänuväärsemaid plöge, mida tean! tore, ilgelt tore, kui plögi jälgides saab end [mingisuguse] kaasaegse kunsti[vormi]ga kursis hoida (:

nüüdsest puukmarkinud + püsivalt jälgiv,
jk!

JK ütles ...

ok ma lugesin nüüd kõik läbi, algusest lõpuni, alt üles ja tagant ette ka.

batman-robin mu lemmik, hehe.

Anonüümne ütles ...

ma ikka päris tihti uurin siin.
nii et uuendauuendauuenda !

tuuslam ütles ...

tere jarmo k. issand. keegi pole mulle nii pikka kommentaari üldse vist kunagi teinud. vääääääga dimm! : )) ...jaaa. mul on need merivälja bänksid täiesti olemas. mul on suur plaan minna seda piirkonda natuke lähemalt tuuritama... see vist oli vaate tänavalt... kui ma õigesti mäletan. linnatänavad on mu kunstisaal! ;) ...põhjalas olin kunagi. ammu. enam mitte. tallinna osakond on alati imelik olnud seal. mõni lugupeetud vilistlane suudab tõeline suur M olla. aga see selleks... mis puutub bänksi-tuuri... siis :D ...kindlasti ei ole ma ka maailma parim orienteeruja, aga lugu selles, et mul seda bänksi raamatut polnud käepärast ja siis netist otsisin mingit kaarti... et võibolla oli viga pigem selles... ma pakun. no ja siis muidugi naguke ka selles, et ma kompassi lugeda ei suuda... muidu, ega seal bänksit väga maha ei tõmmata. need ju $$$ ...järgmine kord kui lähen, siis hangin raamatu kindlasti kaasa. ma usun, et sellega on asi tunduvalt hõlpsam. ja ega mul polnud väga palju aega seal neid otsida ka... aga plaan on varsti minna. bänksil seal hetkel legaalne metroojaam ju näituseks avatud. mis siis, et see pole ikkagi SEE, mis nö metsikus looduses neid tabada. aga hellyeah i'm so goin'. ja vastastikkused austusavaldused - sinu bloog nüüdsest ka pideva vaatluse all, sest tegelikult olen ma ju ehitaja ;) ...väga vapper bloog sul. respekt!!! ...ps. see batman'i ja robiniga on ka ka minu üks favoriite ning ühtlasi on see batman'i ja robin'i bänksi mu esimene leid üldse ning sealt kogu see lugu üldse alguse sai ;)
kraaps teile ja tänud lugemast/jälgimast.

tuuslam ütles ...

:D jajaaaaa. kohekohekohe söödan väikse õhtuse ampsu teile... ;)
varsti panen natuke teooriat ka. paar stencil art'i teemalist raamatut käsil hetkel. ja nii mõnigi välismaine reis plaanis... stencil art'i kogumine inkljuudid! :)

Anonüümne ütles ...

oppinud