1.5.08

tv 24h

peale ülevoolavat ja meeleolukat duubeldeiti hommikusöögi näol pärnu cafe's (kus teenindus ja toit võiks nõuda kaeberaamatut), tegin ma ühe üüberpika jalutuskäigu tallinna kesklinnast suunal kadriorg ja väikeste lisadega tagasi... sain mõnusa koguse tänavakunsti ja toredast kevadilmast värskes õhus ilmselt osooni. ...stencil teekonna algusest - kivisilla tänava väiksest puhkenurgast.

11 kommentaari:

Luarvik ütles ...

Kuule, kas see parempoolne on Herr Turovski??? :)

tuuslam ütles ...

kuule mina logisin seal kohapeal ja pärast veel kodus ka, et mis vanamehed need seal ikkagi on... a ei loginudki välja... ma algul vaatasin, et see parempoolne oleks nagu morgan freeman... go figure, eksole!

Anonüümne ütles ...

einoh kammon. see on ju legendaarne rahaboss ja geoloog
http://www.youtube.com/watch?v=a5z0DMNJv4I

tuuslam ütles ...

ok. mu maailmapilt sai oluliselt selgemaks! :D ...tänud vihje eest.

Anonüümne ütles ...

nagu 8eldakse "milles progleem" teinekordki

JK ütles ...

samad mehiksed on jõudnud lollinnagi! (maneeži tänaval) (:

JK ütles ...

(fuck, sorri, ma ei tea miks ma arvasin et foto oli tartust, mhhh)

tuuslam ütles ...

no worries! ma hoopis mõtlein kõik see aeg, et misasi on lollinn :))) ...ps. kas sind ajaveebil ka oli???

rändom ütles ...

ma v6in 8elda vihjex ,et kunstniku nimi on vasakul ..... all...nurgas
(;

tuuslam ütles ...

ma aimasin seda ;)
aga kas meil on tegemist teie puhul lugupeetud kunstnikuga isiklikult??? ;P

Anonüümne ütles ...

ei. ma lihtslt juhtusin teadma(: