21.6.08

i've got so MUCH love to give...

sissekandeid äärmusest äärmusesse. eile oli jumal täna on xxx. stencil viimsist, kohalikele tuntud kui grossipoe seinalt. iseenesest kvaliteetne värk, aga suhteliselt kehv aluspinna valik... ma pakun, et sama(de) teostaja(te) poolt, kellelt sõdalane, mis praeguse seisuga on vähemalt kahest kohast juba maha tõmmatud (stencil'i teostaja(te) käekiri on igaljuhl väga sarnane) - stencil art on KADUVKUNST!!! nautige kuniks on ;)
ma lähen vahepeal vaatan, kuidas kreekas ja albaanias tänavakunstiga lood on...

11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

26.07.2008

tuuslam ütles ...

mhhh???? ma ei logi lahti... :S

Anonüümne ütles ...

kaua on möödas :(

JK ütles ...

ha, siin väike stencil-pillerkaar, melbourne'ist vist, vähemalt üks jumala geniaalne --> http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=23879170#post23879170

Anonüümne ütles ...

kammon. nyy juba v6iks ju ): pplliiss

Marit ütles ...

ai ai ja see on seksikas.

Ega ma muud ei jagagi nendest piltidest, kui ainult emotsiooni mida nad edasi annavad.

Minu kommentaarid kah siis vastavalt asjatundmatud :)

Sul tuleb lihtsalt leppida sellega ja õhtul võid padja sisse pisara kah poetada.

the dear Zé ütles ...

Good Work.
There is a new blog of street art in the air: "tattooed city"
You are invited.
Cheers.

Siim ütles ...

Nonii. Ongi aastake möödas.

Anonüümne ütles ...

Taname huvitava blogi

halo ütles ...

viimane aeg edasi tegeleda..

tuuslam ütles ...

halo, teil on täiesti õigus. ma võtan ennast käsile!!! ;)