10.6.08

tänavakunsti jälgedes...

väike lugeja küsib - kus on sissekanded ja uued suunad tänavakunstis. no vot... käisin mina paar nädalat tagasi tartus. peatusin ühes toradas korteris. mille toredal seinal oli üks tore fotokompa. shikk värk siuke. dändid poisid ja glamuurne kimu ...kruiisin mina järgmisel päeval liisajärve pegasusega mööda taaralinna mägesid ja trotsin fckin tour de france'i, mis oma tuhande ratta ja retuusidega meestega mul igalpool ees oli... ja mida mina näen vabaduse pst'l??? püha püss!!!

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kui ma ei eksi, siis seda võib näha Tartus ühe silla peal ka. Kuna ma Tartut eriti ei tunne siis... Piro taga, seal on mänguväljak ja mingi muusikakool, seal kandis.

tuuslam ütles ...

täitsa võimalik :) ...mai saand paljudele kohtadele ligi... retuusidega mehed oli ees koguaeg. hih!

Anonüümne ütles ...

minge ja uurige ingli silda nii ühelt kui teiselt poolt.

Marit ütles ...

oligi selline kokkusatumus, issver, või äkki ikka tedsid kuhu minna.

Sknij ütles ...

pas mal du tout ;)

Anonüümne ütles ...

Merci beaucoup