9.3.10

greek-green

eksole. ma olin harjunud mõttega, et corfu saarelt võib leida igasugu pisikest tasku-bänksit. aga varahommikul täisbussis lennujaama kihutades silmanurgast mingi suvalise nurgataguse seinalt näha siuke asi, fotoaparaat seljakoti põhjas... ma olin leebelt öeldes kadedusest roheline...

6 kommentaari:

halo ütles ...

Tuuslam ärkas ellu!!! Ma kisendan seda üle terve maa. Ja bänksiteadus kannab taas vilju.

tuuslam ütles ...

nojaaa. ma vaatasin, et keegi üldse ei arenda seda teemat... et peab ikka ise tegema. ainuke kehv lugu on see, et ma andsin just oma kaamera ju ära... jälle ikaldus :D

Anonüümne ütles ...

www.fotolog.com/sodijad

samas...

tuuslam ütles ...

kui graffiti on nagu alfa, siis stencil on täiesti meta... ma olen rohkem seal metafüüsikas :)

Anonüümne ütles ...

Tea... Miks silmaringi kitsana hoida. Ning seda veel Eestis, kus nn. tänavakunstistseen niigi väike ja väheproduktiivne on. Vahel tundub, et piiratakse end liigselt. Kuigi, tõsi, see on individuaalne, mõni asi lihtsalt ei meeldi.

Aga see alfa ja meta... Vähemalt Eestis ei pea see võrdlus paika. Absoluutselt. Pigem on vastupidi.

Olen avatud diskussioonile :)

tuuslam ütles ...

no jaa. sellega on jah see, et stencil on minu jaoks rohkem mõtestatud kunst kui graffiti... aga ärme lähme kaklema :)
kui graffiti on räpp ja geto, siis stencil on indie ja levist väljas... või mis sina arvad?
ja siis see alfa ja meta teema - kui stencil tuleneb tegelikult graffiti kunstist, siis täna on ta ikka täiesti omaette suund... või mis sina arvad?