3.4.10

eesti tänavakunsti eliit - stencibility 2010

laupäeval polymeris toimunud eesti essale stencil art'ile suunatud festivali kohta ei saa üldse öelda, et esimene vasikas läheb alati sinna... hoopis vastupidi. kuigi minu isiklik seisukoht on see, et osalejate tase oli üle igasuguste ootuste kõrge... võiks isegi öelda, et ületas end uhkelt korralduslikust kakofooniast..
mõned kaadrid festilt... tööd on erinevates etappides, osad valmis, osad veel pooleli...

4 kommentaari:

P ütles ...

Kuule päris täitsa vägagi uhke ju.

tuuslam ütles ...

jaa. kunstiline tase oli rabavalt tabav. kohapeal mõjuvad tööd muidugi veel tugevamalt - täna, st pühapäeval kell 6 õhtul lubati huvilistele ka tuur teha :)

halo ütles ...

avaldan endale siirast kaastunnet, et ma ei saa samal ajal mitmes kohas korraga olla..

tuuslam ütles ...

mul on teinekord sama probleem! ja siis teinekord ma tahaks olla hoopis mujal, kus ma parasjagu olen...