25.4.10

ma ei saa kerttu rakkest kehvem olla!

tüpograafia featuring iroonia tänavakunstis (siinkohal julge iroonia ka tänavakunsti ja -kunstnike pihta) on alati hästi töötav kooslus... täna keskpäeval kalamaja ja kesklinna piirilt:


ps. kui ma kunagi tänavakunstist raamatu välja annan... siis ma kaaluksin seda kaanepildiks... kui ma kunstnikult loa saaks...

7 kommentaari:

Sirla ütles ...

Raamat on hea mõte.

Ma hakkasin praegu mõtlema teemal tänavakunst ja autoriõigused. Et kui autor on anonüümne ja ei müü oma töid, vaid need on vaatamiseks võrdelt kõigile, siis ei ole tal ju autoriõigustega midagi peale hakata?

Teadagi, mis Londoni suveniiripoodides Banksyga praegu tehakse.

tuuslam ütles ...

noh. ma olen viisakas :)
sellega on ilmselt ka nii, et kui asi kunagi raamatuni jõuaks... ja eelnevaid kokkuleppeid töö autoritega ei ole, siis võib tekkida pahandusi... aga no selge on ka see, et selline raamat saab olema tehtud puhtalt entuka pärast... mingist rentaablist ei saa kindlasti rääkida... kuid inimesed võivad asjadest aru saada erinevalt :) ...aga sellegipoolest. raamatust on täna veel vara rääkida... kuid kaanepilt oleks nagu olemas ;)

Anonüümne ütles ...

Aasta-paar tagasi väljastas keegi Eesti tänavakunstikalendri, keegi luba küll ei küsinud...

tuuslam ütles ...

jaa. väljastas küll. minult küsiti luba, kas mu pilte võib kasutada. ma olin sel korral lahkesti nõus. täna ilmselt mitte. ma pole seda kalendrit siiamaani näinud. otsisin poodidest küll, aga ei ole suutnud leida... aga jaa. kuskil on see olemas... ja eks kunstnikult on raske luba ka küsida... nad ei tee enda leidmist just kergeks... see see salapära minu jaoks ongi ;) ...ja samas ma usun, et tegelikult ükski kunstnik ei pahanda, kui tema teost reaalselt kuskil raamatus kajastatud on ;)

Anonüümne ütles ...

"Copyright is for Losers"

-banksy

tuuslam ütles ...

tubli! bänksiteadused jagab seda steitmenti viimased 3 aastat ;) (tsheki bänksiteaduste vasakpoolset tulpa)

tuuslam ütles ...

sry. teine vasak ;)