20.4.10

well played, sir!

logisin seda stencilit just vähemalt pooltundi. kõigepealt. all you need is... sellest ma isegi ei hakka... edasi - eriti pähkelosa on stencil'i alustalad... mis mõningase nuputamise järel viitavad itaalia maalikunstniku giuseppe pellizza da volpedo tööle il quatro stato, mida ma tean, et ma olin kuskil kuskil kuskil justkui nagu näinud... no ja siis muidugi ma loen, et bernardo bertolucci' 1900 avakaadrites, aga võibolla ka mälupildid kunstiõpetuse loengutest... nüid kui raskem osa on tehtud, siis selgub, et kuulsa teose ümbertöötlus stencil'iks on seotud c215 näituse-projekti avakaga... roomas (kus ma just olin ja ma ei teadnud sellest muidugi mitte mütsigi. fck)... ning paistab, et neil oli väga lõbus ...all you need is wall, ei saaks olla parem pealkiri ühe stencil ürituse performance'ile


stencil pärit juudi getost, roomast, mõned nädalad tagasi...
no ja tähelepanelik lugeja ilmselt tabab kohe, et muidugi on ka marat' töö siis fefe case ;)
fck. mulle meeldivad seosed. seepärast ma stencil'i kunsti ülekõige just armastangi. see on lihtsalt nii kaval!

Kommentaare ei ole: