4.5.10

sa oled siin!

tänane masendusilm ajas mind lappama rooma kausta... üks idee-stencil, rooma tänavatelt, mis mulle väga meeldis. stencil'i turistidele. või ka lihtsalt turistidele. ...see on põhimõtteliselt rooma linna kaart või siis pigem see osa linnast, mis jääb linnamüüri sisse... see vasakpoolne looklev joon on tiber, mis vurab haisvalt läbi linna... punane ring on leppemärgi kohaselt sinu asukoht... ja need väiksed ristikesed on lokatsioonid, kus asuvad samasugused stencil'id, kuid allolev tekst siis ütleb, kui kaugel sa oled linnamüüri kindlast punktist... ma sinna punkti muidugi ei jõudnud... aga kaardil märgitud ristidele sattusin mitu korda otsa... ps. ma tean, et ma kahe ja poole kuu pärast lähen sinna tagasi... ja siis mulle jäi mitu hogre tööd ka kripeldama, mida ma kätte ei saanud... ma tahaks kohe minna!

Kommentaare ei ole: