19.8.10

lambad... vagurad hääd, vagurad hääd

ma olin juba kõigi-aegade-agoonias, kui rohtla pika mangumise pihta vaevus vastama tulema, et vastus on CLOCKWORK ORANGE. aga olgu siis... täna juba uued suunad... alati ei pea olema seinad spreimiseks... vaid hoopis prügikastid tartus

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ehe märk depressioonist,
algsest püüdest äratada ellu uinunuid kasvas välja kurb tõdemus, et ega isegi... miskit.
PS: kokkuvõttes on sisehoovides raskem sebida (väikesed oranšid tulukesed akendel; kaitsev agressioon oma territooriumi suhtes; koerad)
cheers, mate!

tuuslam ütles ...

kas sinu töö? :p

Anonüümne ütles ...

mjah

tuuslam ütles ...

ma ei malda oma uudishimu hoid aja pean küsima, et kas olen sind veel tabanud?

Anonüümne ütles ...

tundub, et mitte...

tuuslam ütles ...

...oleks, mida tabada?

karmi ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
tuuslam ütles ...

ooo. super inff. tnx. aga ma kustutan su sissekande ära. sry. sest liiga hea inff. suund tartusse! ;I

tuuslam ütles ...

btw. selle 87% suhtes on sul küll tuline õigus!