31.8.10

ma armastan sind! osa V

armastuse saaga juudigetost roomas jätkub... nii ilusad stencil'id, et nuta!!!

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Muutub igavaks juba, teate

tuuslam ütles ...

pole väga seriaali-inimene? :D

hapnik ütles ...

ise pildistasid c215 töid?

tuuslam ütles ...

ise, ikka ise! (ja see oli supermõnus tunne. see tabamine) ...ma üritan siin ainult enda leida kajastada... kui just mõni hea sõber midagi eriti vastupandamatut ei pildista mulle...

hapnik ütles ...

palju õnne siis :)

tuuslam ütles ...

kade? :D

hapnik ütles ...

imestad? :D a btw ma loodan, et sa ei pahanda ma tegin omale blogi ja panin su blogi lingi sinna. Ilma küsimata. Samas kui stencilit seinale teed siis ka ju ei küsi :P

tuuslam ütles ...

üldse ei imesta! ;) ...a blogi mõte on lahe. ma varsti lingin kodumaised stencil'i kajastajad omale ka... ja pealegi... tead ju isegi, et copyright is for losers ;)