11.10.10

kõige populaarsem vale

meile meeldib seda kuulda... mitu korda sa seda öelnud oled, kuigi tegelikult on olukord täielik P?

mõistagi tartu seinad... ausõna, ma tahaksin ise ka teiste linnade seinasid teile näidata, aga elustiil ei luba hetkel...

5 kommentaari:

halo ütles ...

kas sa valetasid mulle?

Jaanus ütles ...

Tartus on veel see "kõik saab korda" ka. Ma ei tea, kas nad käivad koos või mitte.

tuuslam ütles ...

halole - ei. see sissekanne on päriselust lahus... kui, siis nii palju, et koguaeg on nii kiirekiirekiire... jaanusele - jep. on jah, mul see vist isegi peaks olemas olema. ja vist käivad koos küll... nagu ka "kõik ahju"... vist sama seeria kõik :)

hapnik ütles ...

Aga vot ei ole. Ma tean, kes tegi Kõik saab korda aga tema ei teinud neid teisi.

tuuslam ütles ...

aiai! aga siis seekord oli unlucky guess :(