7.10.10

kolme tärniga ülesanne

viis on tuttav ja sõnad on selged... maskidmaskidmaskid ;) ...klõpsitud sel suvel tartuff'i ajal tartust... kui ma hästi meelde tuletan... siis see sama cool töö on ka tallinna kalamaja piirkonnas tabatav... minu kultuuritust ei kannata hetkel taluda, aga küsimus jääb - kes kurat need on? või... mis kurat need on?


edit - väiksed vihjed... tsheki siit ;)

2 kommentaari:

([*_*]) ütles ...

Maskid on tegelikult mingi Postimehe ajakirjaniku välja mõeldud nimi ja mulle see üldse ei meeldi. Mulle meeldiks kui mu nimi olekski pilt, aga nagu näha sellega kaasnevad tõsised semiootilised probleemid.

varsti tuleb "päris" nimi ka mulle, mida kirjutatakse tähtedega.

stay tuned.

See muidu on Albert Gulk'iga koostöös tehtud stencil. Me nimetasime neid ulmemeesteks. Nad tantsivad. Väga Albert ühesõnaga.

tuuslam ütles ...

sry nende maskide pärast (selle nimi on telefoni-mäng)... ja aitähaitäh info eest... ja muidugi olen ma koguaeg eriti tuned! ;) varsti tahakski jälle tartu seinasid kolama tulla...