7.11.10

see võiks olla Tüdrukute Lihapoe reklaam... või siis lihtsalt Chalice'i uus laul?

tänavakunsti fanfaarid hõiskavad, et tallinna seinad on huvitavamaks muutunud ;) ...päris vahva mastaapne traktaat pealinna seinalt, mida mu anonüümne informaator nimetas tabavalt stencil'i-meeste wall of fame'iks. tänud vihje eest! pidu minu tänaval absoluutselt.


sama asi veidi lähemalt klõpsitud, et kõik silbid saaks ilusti välja veerida...


lisa - (09.11.2010) - haaa! nädala päedevusauhind läks ühele tundmatule anonüümsele isikule, kes suutis välja logida ja harida pimeduses vaevlejaid- klikkida - http://hypnobooster.com

8 kommentaari:

halo ütles ...

täitsa äge jah. aga et ikka ainult see seks tütarlaste puhul.. ma olen vist vanamoodne.

Anonüümne ütles ...

irw, küll mu soovile tuldi ikka kiirelt vastu. :D

K.

tuuslam ütles ...

jaa. ka viimasest ekspressist (05.11.10) võis lugeda, et viljandi poliitik valentine alvre kutsub noori üles seksist üldse loobuma... parem oleks ka suudlemisest loobuda... nende asjadega võib tegeleda alles siis kui abielus ollakse...

halo ütles ...

see on väga kaunis mõte!

karmiizhe ütles ...

ma nüüd rõõmustan toppelt, et mu vahvlimasina nimi on Esta.

JK ütles ...

ojaa, seda ma ükspäev väga imestasin. iseenesest cool, kahju aint et teine salm nii persse on läinud. ilmselgelt pole tegemist elukutselise poeediga :P kuigi potentsiaali täitsa...

Anonüümne ütles ...

oh nüüd vist hakkavad mingid niidiotsad kokku jooksma, tegu ikkagi vist kellegi laulusõnadega, ilma muusikata tõesti võib neid ridu veidi mööda lugeda.
http://hypnobooster.com

tuuslam ütles ...

ooo. kommentaaride meri! ilike. ja tänudtänud pädevale tänavakunsti intelligendile, kes müsteeriumi lahendas! ja tänudtänud ka kaasaelajatele ;) ...uued mõistatused on tulemas!